Wednesday 1 February 2012

Petal 11: New in my life!!

Hey!! Yes I'm so happy, this week arrived in my house this beautiful wedges from nelly.com, I was in love for them  long time ago, but now I have them in my feet. What you think about them??
Oh and yesterday when I came home I was awarded with one of my favourites eau de parfum of the moment, the Trésor Midnight Rose from Lâncome!!
And finaly, this bag was one of my shopping from sales, it's so cool this bag because looks good with almost everything, have so many colours!!


Hey! Sim, eu estou tão feliz, esta semana chegou a minha casa estas belas cunhas da nelly.com, eu estava apaixonada por elas há muito tempo, mas agora eu tenho-as em meus pés. O que você pensa sobre elas?
Ah, e ontem quando cheguei em casa fui premiada com um dos meus favoritos eau de parfum do momento, o Trésor Midnight Rose da Lâncome!
E, finalmente, esta bolsa foi uma das minhas compras dos saldos, é muito fixe este saco porque fica bem com quase tudo, tem tantas cores!
















No comments:

Post a Comment