Saturday 2 June 2012

Petal 30: Maxi skirt & White sandals


Hello!! So here is my look of the day, like I said in the last post I'm completely obsessed for heels and here are my white sandals that I showed in some posts of the last summer (I think). I can't stop of using them they really stay well with everything and are so confortable!!
I will pass my weekend in Aveiro and you?
It's all for now, have a great weekend, Joana

Olá! Então aqui está o meu look do dia, como eu disse no último post eu estou completamente obcecada por saltos e aqui estão minhas sandálias brancas que mostrei em alguns posts do verão passado (acho eu). Eu não consigo parar de usá-las, elas realmente ficam bem com tudo e são tão confortáveis​​! 
Vou passar o meu fim de semana em Aveiro e vocês? 
É tudo por agora, tenham um ótimo fim de semana, Joana











I love so much cat eyes makeup!!!




1 comment:

  1. Gosto muito muito da maquilhagem. Fica-te tão bem! :)

    ReplyDelete